نرم افزار باشگاه مشتریان : تاثیر در افزایش فروش(واقعیت یا دروغ؟)

نرم افزار باشگاه مشتریان یا نرم افزار وفاداری مشتریان ;

همان طور که از اسم این نرم افزار مشخص میشود این نرم افزار برای ارتباط بیشتر کسب و کار شما با مشتریان طراحی شده است
اما برای آنکه بررسی ما در این مقاله از اعتبار بیشتری برخوردار شود باید به این سوال پاسخ دهیم :

ما در چه کشوری زندگی میکنیم ؟ ایران یا آمریکا ؟

همان طور که میبینید اصل و اساس استفاده از یک نرم افزار باید بر اساس موقعیت جغرافیایی باشد به قول معروف باید بومی سازی شده باشد
لازم است اطلاعاتی از پیدایش و علت پیدایش اینگونه نرم افزار در کشوری مثل آمریکا به شما بدهم
و باید به عنوان یک ایرانی این را صادقانه قبول کنیم که سالها در زمینه مارکتینگ و افزایش فروش به روش نوین از کشور توسعه یافته و تراز اولی مثل آمریکا و یا کشور های عضو اتحادیه اروپا عقب هستیم .

در زمانی که انقلاب صنعتی در حال شکل گیری بود ناخود آگاه شاهد پدید آمدن غول های صنعتی و تکنولوژی داخل ایالات متحده و شاهد از بین رفتن تک تک کسب و کار های محلی بودیم غول هایی که سرمایه داران بزرگ و کاربلد پشتشان بود و مجال نفس کشیدن به کسب و کار های محلی را نمیدادند از نمونه این غول ها در صنعت غذا پیدایش هایپر مارکت ها بود که باعث از بین رفتن فروشگاه های کوچک و محلی شد.
هایپر مارکت آمریکا

نتیجه این پوست اندازی طی سالیان دراز در آمریکا را امروز مشاهده میکنیم دیگر تقریبا هیچ کسب و کار محلی در ایالت متحده وجود ندارد و تقریبا تمامی آنها به صورت زنجیره ای درآمده اند و رقابت با این غول ها با سرمایه اندک تقریبا دیگر غیر ممکن است .

حالا دیگر مردم آمریکا عادت کرده بودن از هایپر مارکت ها خرید کنند و خدمات کسب کنند و فقط رقابت بر سر یک موضوع بود
از کدام هایپر مارکت خرید کنم ؟ خدمات کدام یک از آنها بهتر است؟

در اینجا بود که عطش سیری ناپذیر این غول ها برای کسب ثروت باعث شد راه حل هایی برای کشاندن مشتری ها به سمت خود ارائه کنند یکی از این راه حل ها باعث ایجاد نرم افزار باشگاه مشتریان شد تا به وسیله این نرم افزار علاوه بر دادن آفر ها و تخفیف ها به مشتری نه تنها آنها را مجاب به خرید دوباره کنند بلکه اطلاعات دقیقی از مشتریان و راه اطلاع رسانی کم هزینه داشته باشند .
حالا سوال برای ما ایرانی ها اینجاست :
آیا خرید نرم افزار وفاداری مشتریان کمک میکند؟
همانطور که توضیح داده شد شاید موج تغییرات سالها پیش در آمریکا شکل گرفت اما باید قبول کنیم این موج با کمی تاخیر به کشور ما و دیگر کشور ها میرسد ما امروز در ایران شاهد هایپر مارکت ها کسب و کار های زنجیره ای و رستوران های شعبه دار و حتی فلافلی و شیرینی فروشی زنجیره ای هستیم اما همچنان کسب و کار های محلی و کافه ها و مغازه های تک شعبه هم وجود دارند اما نه به قوت قبل…
هایپر مارکت

در این زمان یکی از کم هزینه ترین و بهترین راه های بازگشت دوباره سرمایه و شانه خالی نکردن و از گردونه رقابت خارج نشدن تهیه یک نرم افزار وفاداری مشتریان و نگهداری مشتریان و ترغیب مشتریان به خرید بیشتر است .

در مقاله بعد حتما از تاثیرات روانی این مدل تبلیغات برای شما خواهیم گفت اما کمی باید بیشتر با این مدل از راه کسب سود بیشتر آشنا شوید اگر تا اینجای مقاله اصلا سر رشته ای از نحوه عملکرد این نرم افزار ندارید فقط انیمیشن زیر را مشاهده کنید .

مزایای استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان
در اینجا به صورت مختصر و مفید کمی از مزایا میگوییم

  • دادن حس ارزشمندی به مشتری
  • اطلاع رسانی از انواع تخفیف ها
  • ترغیب مشتری برای خرید های دوباره و سود آوری بیشتر
  • ترغیب مشتری برای معرفی افراد و نزدیکان به فروشگاه شما
  • داشتن اطلاعات دقیق از مشتریان در صورت بروز مشکل مانند تغییر کسب و کار و پیگیری بیشتر
  • و…

ما با بررسی ها دقیق از نیاز های یک کسب و کار این نرم افزار را متناسب با نیاز شما طراحی کردیم .
در ادامه با ویژگی های بیشتر این نوع از فروش صحبت خواهیم کرد ولی یک جواب باید به سوال تیتر بدهیم
بله
این نرم افزار برای ما بهتر از هر کشور دیگری کار خواهد کرد به چند دلیل :

  1. ایرانی ها عادت به خدمات پس از فروش با کیفیت ندارند در صورت ارائه یک کسب و کار بسیار حس خوشایندی پیدا خواهند کرد
  2. شما از اولین کسب و کار هایی هستید که مجهز به این سیستم میشوید و طبیعتا بیشترین بهره را خواهید برد
  3. کسب و کار خود را در گروه کسب و کار های بزرگ قرار میدهید و یک برند شخصی ایجاد میکنید
  4. سود ، سود و سود بسیار بیشتر

در خصوص سود و اعداد شگفت انگیز بدست آمده بسیار حرف برای گفتن داریم در مقاله بعد در لینک زیر همراهمان باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *